VNSG Magazine Juni 2016 - page 8

Magazine juni/16
8
INTERVIEW
Corianne van der Laan •
TEKST
Freek Blankena
Een betonsteen lijkt een eenvoudig product, maar de ene steen is
de andere niet. Dat vertaalt zich in veel verschillende klantwensen.
Voor MBI is dat geen nieuw inzicht, maar toch vond het bedrijf dat
het afhandelen van die klantwensen (en eventuele bijbehorende
modificaties aan producten) beter kon. Informatie was niet altijd op
de juiste plaats of het juiste moment voorhanden. Om daar wat aan
te doen, koos MBI voor SAP Cloud for Customer, de SaaS-oplossing
waarmee – in dit geval – voor de verkoopmedewerkers in de
buitendienst via eenmobiel device alle benodigde informatie real-time
paraat gehouden wordt.
MBI is een toonaangevende fabrikant van betonnen element-
verhardingen met vier vestigingen waar zo’n 350 mensen werken
(waarvan 135 SAP-gebruikers). In Veghel, waar het hoofdkantoor
staat, is de productie van de Infra-divisie (klinkers, trottoirbanden,
betontegels) gevestigd. In Kampen is de productie en verkoop
Hoe maak je het werk voor je accountmanagers makkelijker en verbeter je tegelijkertijd de
interne processen? MBI De Steenmeesters heeft gekozen voor Cloud for Customer.
Beter communiceren
met een tablet
MBI kiest SAP Cloud for Customer
Links: Niek Verkoelen
Rechts: Dick de Vries
1,2,3,4,5,6,7 9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,...36
Powered by FlippingBook